-

Keep up to date

My Current Feelings

Feel sad. I just feel sad today. Why do ones do this to you, when they know u had loved them.

Di sini ku buat kenangan sahaja kerana ku tak boleh tahan, ku akan pergi.

SONG: Kenangan Terindah
BAND: Samsons

If i was to write a song for you, it would be unique bcoz our story is unique. In the end i'm the one who will be leaving you. & will be the one to go far from u. Why do u still call me, if u r not going to fully love me. Just so we can talk. i don't want to feel hurt again, i just want true love.

Select Song Mood: Confused

ariel

Wednesday, May 14, 2008

Song Title: Terbaik by radja band

Song Title: Terbaik
Band: Radja Band

Lyrics:

Rasa bersalah tak pernah henti
Aku ingin merasakan
Yang engkau rasakan saat ini

Jangan engkau merasa
Semakin salah semakin jauh
Sejujurnya saat ini
Ku tak ingin lagi jauh darimu

Kini aku memikirkanmu
Sedalam perasaan cintaku
Kini aku berlutut padamu
Seluas perasaan cintaku

Mungkin hari ini aku masih bisa
Menjadi yang terbaik untukmu
Mungkin hari ini aku masih bisa
Menjadi yang terbaik untukmu

Tapi hari nanti aku tak berjanji
Aku bisa menjadi seperti ini
Tapi hari nanti aku tak berjanji
Aku bisa menjadi seperti
Ku seperti ini lagi

Jangan engkau merasa
Semakin salah semakin jauh
Sejujurnya saat ini
Ku tak ingin lagi jauh darimu

Kini aku memikirkanmu
Sedalam perasaan cintaku
Kini aku berlutut padamu
Seluas perasaan cintaku

Tapi hari nanti aku tak berjanji
Aku bisa menjadi seperti ini
Tapi hari nanti aku tak berjanji
Aku bisa menjadi seperti
Ku seperti ini lagi

Listen Here:
http://www.youtube.com/watch?v=lUe3flGNXVo

Sypnosis:
Its a bad boy song. The boy telling his girl that may be he still can be the good guy to her, but he cannot promise.

No comments:

Singapore Discount News